понеділок, 1 лютого 2016 р.

План-конспект заняття гуртка на тему: «Новорічна іграшка. Сніжинка»



План-конспект заняття гуртка на тему:  
«Новорічна іграшка. Сніжинка»
Мета:
Навчальна - навчити виконувати сніжинку з бісеру технікою кругового плетіння
Розвивальна - розвивати творчі здібності, самостійність
Виховна - виховання художнього смаку, терпіння, акуратності
Обладнання (матеріали та інструменти): Зразки виробів з бісеру, ілюстрації з журналів, книжок, роздатковий матеріал, бісер, січений бісер, стеклярус, фурнітура для бісерних виробів
Тип заняття: комбіноване (повторення, вивчення нового матеріалу, виконання практичного завдання
Методи та прийоми: пояснення, демонстрування, бесіда, аналіз.
Хід заняття
І. Організаційна частина.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Керівник пропонує учням епіграфи та вислови до уроку:
«Бісер – це світ, у якому поєднуються найрізноманітніші сторони людського обдарування: майстерність виробника скла, вміння вишивальниці, фантазія художника»
«Бісер, палаючий різними вогнями, дарує відчуття особливої радості, чарівності, загадковості»
Зараз ми переживаємо «бісерний бум», який зв’язаний з тим, що відомі кутюр’є стали активно використовувати вишивку бісером у своїх моделях, а як аксесуари до них пропонують вишукані прикраси з бісеру.
За словами Коко Шанель, мода рано чи пізно виходить із моди, а стиль – ніколи. А що може бути стильніше за ексклюзивний, ручної роботи?
Протягом століть створювалось народне мистецтво, розмаїте й багатогранне. Виникло воно з любові до рідного краю, всього навколишнього світу і з потреби на тільки бачити і відчувати красу, а й творити її власними руками.
Бісероплетіння міцно займає своє місце поряд з іншими видами декоративно-ужиткового мистецтва.
ІV. Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок.
Наближається зима, а з нею і найчудовіше свято — Новий рік! Напевно кожен з вас вже зараз починає замислюватися, що подарувати рідним, друзям і знайомим.
Хочу запропонувати вам зробити своїми руками казкові бісерні сніжинки. Якщо зробити кілька таких сніжинок — різних за кольором і формою, то вийде дуже хороший набір ялинкових прикрас який  можна подарувати на Новий рік. Ялинка з такими чудовими сніжинкам просто чудова.
А допомогати вам будуть маленькі сніжинки-сестрички:
Снежинки. (М. Лесна-Раунио)
Мы снежинки, мы пушинки,
Покружиться мы не прочь.
Мы снежинки-балеринки,
Мы танцуем день и ночь.
Встанем вместе мы в кружок —
Получается снежок.
Мы деревья побелили,
Крыши пухом замели.
Землю бархатом укрыли
И от стужи сберегли.
В когось за вікном вже давно лежать кучугури, в когось лише зрідка в повітрі кружляють сніжинки, а тануть, не встигаючи дістатися до землі, а хтось і зовсім живе у вічно річному кліматі, де про сніг можна тільки мріяти! Незважаючи на це сніг асоціюється у нас з новорічними та різдвяними святами. Так давайте зробимо свято по-справжньому новорічним і сплетемо сніжинки своїми руками з бісеру! Виготовлені сніжинки можна буде використовувати для прикраси інтер’єрів (наприклад, прикріпити на люстру), можна буде повісити на ялинку, можна буде зробити з них додатковий декор для новорічної упаковки подарунків, для листівок, а великі сніжинки самі легко стануть витонченим новорічним сувеніром,зробленим своїми руками!
Використовуйте білий, блакитний та сріблястий бісер і стеклярус.Для виконання новорічної прикраси, використовуємо техніку кругового плетіння. Схеми плетіння сніжинок з бісеру допоможуть вам у роботі.Дуже різноманітні і красиві форми сніжинок здивують і порадують всю родину на свято.



V. Застосування засвоєних знань, умінь і навичок.
а) Пояснення правил техніки безпеки (робота з ножицями, дротом) і нагадування про правильну посадку за партою під час роботи.
б) Розбір схем в індивідуальному порядку.
в) Самостійна робота дітей (учні беруть необхідний бісер, шматочки дроту потрібної довжини і починають нанизувати бісер на дріт відповідно до обраного алгоритму виконання виробу).
Самостійна робота йде під музичний супровід.
VІ. Узагальнення вивченого.
Запитання до учнів:
Як ви вважаєте, чи виконали ми ті завдання, що поставили на початку уроку? Чому ви так вважаєте?
Що сподобалося вам при роботі з технікою «Кругове плетіння»?
Які труднощі виникали у вас протягом уроку?
Що ви порадите однокласникам для подолання таких труднощів?
VІІ. Підсумок заняття.
Загальна оцінка уроку. Демонстрація  і аналіз дитячих робіт. Експрес-виставка.
VІІІ. Домашнє завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар